Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Медустанова придбала матеріальні цінності: обліковуємо грамотно

26.03.2018

Ситуація: заклад охорони здоров’я придбав за рахунок коштів загального фонду такі матеріальні цінності: гігрометри ВТ-1 – 2 шт. вартістю 140 грн/шт., термометри (ртутні) Medicare Trade LTD (Англія) – 30 шт. вартістю 16 грн/шт., диспенсери для рушників (Соляріс, К. 4., 270 x 130 x 270, білий, пластик) – 4 шт. вартістю 230 грн/шт. (планується установити 2 шт. у медичних кабінетах, 2 шт. у кімнатах загального використання), паперові рушники (з V-укладенням R-708, зелений, макулатура, целюлоза) – 30 шт. вартістю 32 грн/шт., штативи для пробірок (10 гнізд) – 5 шт. вартістю 60 грн/шт. Загальна сума придбаних матеріальних цінностей становить 2 940 грн. Як у бухгалтерському обліку відобразити придбані цінності?

Перш за все розберемося, що саме придбала медустанова.

Гігрометр (вологомір) — прилад для вимірювання величин, який характеризує вологість речовини в газоподібному стані, зокрема повітря.

Диспенсер — пристрій для контрольованої видачі речовини, товару, рідини заданою кількістю, об’ємом чи вагою. Диспенсери паперових рушників призначені для видачі одного листа рушників з пачки або рулону. Мають пластиковий або металевий корпус, деякі замикаються на ключ.

Штатив (лабораторний) — як правило, обладнання хімічної, фізичної та біологічної лабораторій, яке використовується для закріплення та встановлення лабораторного посуду та інструментів. Штатив складається з важкої металевої основи (металева плита) і вертикального стержня довжиною близько 1,5 м та діаметром до 1 см. Прилади, пробірки та інший посуд кріпляться до штатива чи штативів за допомогою тримачів і муфт. Інший варіант лабораторного штатива — підставка для зберігання пробірок і роботи з ними.

Паперові рушники – засіб гігієни, відповідно до діючих санітарних норм повинен використовуватися у медичних закладах.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
23.10.2025
Інвентаризація коштів
Як провести інвентаризацію готівки на підприємстві? У статті розглянемо порядок організації перевірки та оформлення її результатів, дії в разі зміни матеріально відповідальної особи та відображення отриманих результатів в обліку. Підприємства, які здійснюють готівкові розрахунки, повинні проводити...
Популярне
30.09.2025
Продаж землі без торгів: алгоритм дій для органів місцевого самоврядування
У статті розповімо, як органам місцевого самоврядування уникнути типових помилок у процесі підготовки рішень і договорів купівлі-продажу земельних ділянок без проведення земельних торгів. Органи місцевого самоврядування можуть отримати додаткові надходження до місцевих бюджетів від продажу земельних...
18.09.2025
Особливості фінансування комунального підприємства в перехідний період
Зі статті дізнаєтеся, які форми та умови надання фінансової підтримки комунальним підприємствам передбачає законодавство після скасування Господарського кодексу. Фінансовий план є основним плановим документом для комунального підприємства (далі – КП), який визначає джерела фінансування та напр...
27.08.2025
Поповнення статутного капіталу комунального підприємства: юридичні аспекти
У статті розглянуто особливості та законодавчі вимоги щодо процедури поповнення статутного капіталу. Для більш ефективної роботи комунальних підприємств органи місцевого самоврядування (далі – ОМС), які є їхніми засновниками, мають право ухвалювати рішення про поповнення статутного капіталу. Ц...
Нове
23.10.2025
Інвентаризація коштів
Як провести інвентаризацію готівки на підприємстві? У статті розглянемо порядок організації перевірки та оформлення її результатів, дії в разі зміни матеріально відповідальної особи та відображення отриманих результатів в обліку. Підприємства, які здійснюють готівкові розрахунки, повинні проводити...
23.10.2025
Особливості інвентаризації у період воєнного стану
Чи є якісь особливості проведення інвентаризації в умовах воєнного стану? Чи можна взагалі її не проводити? Відповіді на ці запитання – у нашій статті. Проведення річної інвентаризації перед складанням фінзвітності – обов’язок. Не є винятком із цього правила інвентаризація під час ...
24.07.2025
Списання об’єктів державної власності: зміни в порядку
У статті розглянуто новації та особливості процедури списання об’єктів державної власності. У поточному році уряд уніс низку змін до механізму списання основних засобів. Як змінився порядок списання, які документи потрібно подавати для отримання згоди на списання, за якою формою, – про в...
Кращі матеріали