Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як відобразити доходи у фінзвітності

Склад, форми, принципи підготовки та подання фінансової звітності в державному секторі, загальні вимоги до визнання і розкриття її елементів визначаються НП(С)БОДС 101 «Подання фінансової звітності».

Процедура розкриття інформації за статтями доходів від обмінних та необмінних операцій у фінзвітності розпорядників бюджетних коштів регулюється Порядком заповнення форм фінансової звітності в державному секторі, затвердженим наказом Мінфіну від 28.02.17 р. № 307.

Доходи розпорядників бюджетних коштів відображаються у формі № 2-дс «Звіт про фінансові результати». Звіт формується в кінці кожного звітного періоду. Нагадаємо, звітним є період, що починається 1 січня і закінчується в останній день звітного кварталу та 31 грудня того самого року. Звіт містить обсяги доходів, отриманих від обмінних та необмінних операцій. Оскільки доходи за обмінними та необмінними операціями є пасивними, їх сальдо є кредитовим.

Інформація про доходи від обмінних операцій включає:

  • обсяги отриманих бюджетних асигнувань, що накопичуються на субрахунку 7011 «Бюджетні асигнування» та відображаються в рядку 2010;
  • обсяги доходів, отриманих від надання послуг (виконання робіт), що акумулюються на субрахунку 7111 «Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг)» та відображаються в рядку 2020;
  • обсяги доходів, отриманих від продажу активів, що накопичуються на субрахунку 7211 «Доходи від продажу активів» та відображаються в рядку 2030;
  • обсяги отриманих фінансових доходів, що акумулюються на субрахунку 7311 «Фінансові доходи» та відображаються в рядку 2040;
  • обсяги інших доходів, отриманих від обмінних операцій, що накопичуються на субрахунку 7411 «Інші доходи за обмінними операціями» та відображаються в рядку 2050.

Відповідно показник рядка 2080 розраховується як сума показників рядків 2010, 2020, 2030, 2040, 2050.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
23.10.2025
Особливості інвентаризації у період воєнного стану
Чи є якісь особливості проведення інвентаризації в умовах воєнного стану? Чи можна взагалі її не проводити? Відповіді на ці запитання – у нашій статті. Проведення річної інвентаризації перед складанням фінзвітності – обов’язок. Не є винятком із цього правила інвентаризація під час ...
Популярне
30.09.2025
Продаж землі без торгів: алгоритм дій для органів місцевого самоврядування
У статті розповімо, як органам місцевого самоврядування уникнути типових помилок у процесі підготовки рішень і договорів купівлі-продажу земельних ділянок без проведення земельних торгів. Органи місцевого самоврядування можуть отримати додаткові надходження до місцевих бюджетів від продажу земельних...
18.09.2025
Особливості фінансування комунального підприємства в перехідний період
Зі статті дізнаєтеся, які форми та умови надання фінансової підтримки комунальним підприємствам передбачає законодавство після скасування Господарського кодексу. Фінансовий план є основним плановим документом для комунального підприємства (далі – КП), який визначає джерела фінансування та напр...
27.08.2025
Поповнення статутного капіталу комунального підприємства: юридичні аспекти
У статті розглянуто особливості та законодавчі вимоги щодо процедури поповнення статутного капіталу. Для більш ефективної роботи комунальних підприємств органи місцевого самоврядування (далі – ОМС), які є їхніми засновниками, мають право ухвалювати рішення про поповнення статутного капіталу. Ц...
Нове
23.10.2025
Інвентаризація коштів
Як провести інвентаризацію готівки на підприємстві? У статті розглянемо порядок організації перевірки та оформлення її результатів, дії в разі зміни матеріально відповідальної особи та відображення отриманих результатів в обліку. Підприємства, які здійснюють готівкові розрахунки, повинні проводити...
23.10.2025
Особливості інвентаризації у період воєнного стану
Чи є якісь особливості проведення інвентаризації в умовах воєнного стану? Чи можна взагалі її не проводити? Відповіді на ці запитання – у нашій статті. Проведення річної інвентаризації перед складанням фінзвітності – обов’язок. Не є винятком із цього правила інвентаризація під час ...
24.07.2025
Списання об’єктів державної власності: зміни в порядку
У статті розглянуто новації та особливості процедури списання об’єктів державної власності. У поточному році уряд уніс низку змін до механізму списання основних засобів. Як змінився порядок списання, які документи потрібно подавати для отримання згоди на списання, за якою формою, – про в...
Кращі матеріали