Як нарахувати амортизацію на об’єкти, що протягом року були модернізовані?
16.08.2016 326 0 1
Із цієї консультації ви дізнаєтесь: про порядок нарахування бюджетними установами амортизації на об’єкти основних засобів (далі – ОЗ), які протягом бюджетного року виводилися з експлуатації для модернізації та вводилися після завершення робіт, а також про відображення цих операцій у бухобліку та звітності.
Загальні правила нарахування амортизації
Починаючи із 01.01.15 р. бюджетні установи нараховують амортизацію на об’єкти ОЗ за правилами, установленими такими нормативно-правовими актами:
НП(С)БОДС 121 «Основні засоби», затвердженим наказом Мінфіну від 12.10.10 р. № 1202;
Методичними рекомендаціями з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектора, затвердженими наказом Мінфіну від 23.01.15 р. № 11 (далі – Наказ № 11, Методрекомендації «Основні засоби»).
Крім того, бюджетними установами застосовуються, за наявності, галузеві методрекомендації щодо обліку ОЗ, які відповідно до ч. 6 ст. 6 розд. ІІ Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон № 996) у межах своєї компетенції розробляють міністерства, інші центральні органи виконавчої влади на базі НП(С)БОДС.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року