Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Як нарахувати амортизацію на об’єкти, що протягом року були модернізовані?

Наталия Сушко

16.08.2016 315 0 1

Із цієї консультації ви дізнаєтесь: про порядок нарахування бюджетними установами амортизації на об’єкти основних засобів (далі – ОЗ), які протягом бюджетного року виводилися з експлуатації для модернізації та вводилися після завершення робіт, а також про відображення цих операцій у бухобліку та звітності.

Загальні правила нарахування амортизації

Починаючи із 01.01.15 р. бюджетні установи нараховують амортизацію на об’єкти ОЗ за правилами, установленими такими нормативно-правовими актами:

НП(С)БОДС 121 «Основні засоби», затвердженим наказом Мінфіну від 12.10.10 р. № 1202;

Методичними рекомендаціями з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектора, затвердженими наказом Мінфіну від 23.01.15 р. № 11 (далі – Наказ № 11, Методрекомендації «Основні засоби»).

Крім того, бюджетними установами застосовуються, за наявності, галузеві методрекомендації щодо обліку ОЗ, які відповідно до ч. 6 ст. 6 розд. ІІ Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон № 996) у межах своєї компетенції розробляють міністерства, інші центральні органи виконавчої влади на базі НП(С)БОДС.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали