Як поновити втрачену трудову книжку
У цій консультації ми розкажемо про алгоритм дій щодо поновлення трудової книжки працівника, а також про деякі нюанси оформлення її дубліката.
Трудова книжка (далі – ТК) – це основний документ про досвід роботи працівника. Як і будь-який інший документ, її можна втратити або зіпсувати. Аби виправити таку неприємну ситуацію, зазвичай видається дублікат ТК.
Причини втрати ТК можуть бути різними, зокрема:
- загублена самим працівником або роботодавцем;
- вкрадена як у працівника, так і в роботодавця;
- пошкоджена;
- відсутній доступ до неї.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року