Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Розрахунково-касове обслуговування бюджетних установ

18.06.2019

Розрахунково-касові операції з перерахування бюджетних коштів розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів передбачають комплекс організаційних процедур, зокрема включення розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів в мережу, розроблення паспортів бюджетних програм, відкриття рахунків у Казначействі тощо. Розглянемо деякі з них, пов’язані з розрахунково-касовим обслуговуванням держбюджету та місцевого бюджету.

За визначенням, наведеним у п. 1.2 Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Мінфіну від 24.12.12 р. № 1407 (далі – Порядок № 1407), під терміном «мережа розпорядника коштів державного бюджету» (далі – мережа) розуміють інформацію, згруповану відповідно до законодавства головним розпорядником та розпорядником коштів державного бюджету нижчого рівня, який має свою мережу, щодо:

  • підпорядкованих йому розпорядників нижчого рівня, діяльність яких координується цим розпорядником та які отримують від нього бюджетні асигнування;
  • одержувачів коштів держбюджету.

Особливості формування мережі розпорядників та одержувачів коштів бюджету передбачено в п. 2.1 розд. ІІ Порядку № 1407. Визначають мережу і подають головному розпоряднику для зведення мережі щодо головного розпорядника відповідальні виконавці бюджетних програм. Головні розпорядники до початку бюджетного періоду визначають мережу за територіями із зазначенням статусу кожної установи (розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), яка обслуговується у відповідному органі Казначейства.

До мережі входять:

  • головний розпорядник та розпорядники нижчого рівня, які у своїй діяльності підпорядковані головному розпоряднику та/або діяльність яких координується через нього;
  • одержувачі бюджетних коштів, уповноважені головним розпорядником на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримують на їх виконання кошти з держбюджету.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Нове
15.07.2022
Чи передбачено відповідальність за порушення установленого ліміту каси під час воєнного стану?
Чи застосовуються в умовах воєнного часу штрафні санкції за перевищення ліміту залишку готівки в касі (далі – ліміт каси)? Відповідальність Чи застосовуються в умовах воєнного часу штрафні санкції за перевищення ліміту залишку готівки в касі (далі – ліміт каси)? Порядок визначення стро...
25.10.2018
Касові операції та рух грошових коштів
Меморіальні ордери в бюджетних установах Із цієї статті ви дізнаєтеся: про особливості складання меморіальних ордерів (далі – МО), які пов’язані з грошовими коштами, тобто МО № 1, № 2, № 3. МО № 1 МО № 1 «Накопичувальна відомість за касовими операціями» застосовується під ча...
19.10.2018
Контроль і ревізія касових операцій
Із цієї консультації ви дізнаєтеся: якими нормативними документами керується ревізор під час перевірки каси та касових операцій, на що саме звертає увагу та які документи перевіряє особливо ретельно, а також за які порушення органи ДФС можуть застосувати фінансові санкції. Нормативна база У проце...