Уносимо зміни до кошторисів видатків із дотриманням норм законодавства
Складаючи кошторис на наступний рік, ми намагаємося передбачити всі потреби, але це зазвичай неможливо. Тому протягом бюджетного року виникають додаткові потреби або, навпаки, залишаються невикористаними планові асигнування, наприклад, через отримання благодійної допомоги у вигляді основних засобів, які мали намір закупити в поточному році. Також завдяки закупівлям, що здійснюються відповідно до чинного законодавства, часто економляться бюджетні кошти, які потім направляються на додаткові потреби, забезпечення інших видатків або повертаються до відповідного бюджету. Тож зміни до затверджених кошторисів державного та місцевого фондів бюджету вносяться постійно. Як це правильно зробити, чим при цьому керуватися та чи відрізняються якось такі зміни? Відповіді на ці та інші запитання ви знайдете в нашій консультації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року