Уряд запропонував скасувати узгодження екоаудиту з підприємствами
У разі схвалення законопроєкту парламентом результати перевірок будуть оприлюднені на офіційних веб-сайтах
Кабінет Міністрів запропонував скасувати у разі проведення обов’язкового екологічного аудиту обов’язковість письмового погодження з керівниками або власниками підприємств.
Відповідний законопроєкт «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення процедури проведення екологічного аудиту» уряд схвалив на пленарному засіданні в середу.
Так, підставою для проведення обов’язкового аудиту є договір між замовником (органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування) і виконавцем. Раніше укладений договір необхідно було погоджувати з керівництвом підприємства, тепер же замовник, згідно з текстом порівняльної таблиці до законопроєкту, має повідомити підприємство про вибір виконавця не менше ніж за 3 дні до укладення договору.
Сам же обов’язковий аудит, крім випадків банкрутства, зміни власності, передачі в оренду, екологічного страхування тепер може проводитися у випадках ліквідації підприємств та їх підрозділів, а також на підставі відповідного рішення суду.
Протягом цього часу керівництво підприємства має право подати заяву з обґрунтуванням відведення, якщо вважає, що виконавець має особисту зацікавленість в результатах перевірки.
Серед інших змін – розширення об’єктів екологічного аудиту (додані фізособи-підприємці), уточнення структурних елементів висновку про результати аудиту, а також зобов’язання власників підприємств враховувати висновки аудиту під час здійснення своєї госпдіяльності.
www.kmu.gov.ua
Коментарі до матеріалу