Кабінет Міністрів України своєю постановою затвердив нову редакцію Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи. Постанова розроблена Мінфіном за участі Держказначейства, Нацдержслужби та окремих головних розпорядників коштів, з метою удосконалення структури, уточнення повноважень та функцій бухгалтерських служб бюджетних установ.
Це рішення стало черговим важливим кроком на шляху реалізації Стратегії модернізації системи бухгалтерського обліку та фінансової звітності в державному секторі на період до 2025 року, ухваленої для підвищення ефективності діяльності бухгалтерських служб бюджетних установ, оптимізації функціональних обов’язків і повноважень головних бухгалтерів.
Прийнята постанова передбачає:
врегулювання форм організації ведення бухгалтерського обліку бюджетної установи з урахуванням норм законодавства;
врегулювання відносин бюджетних установ при обслуговуванні централізованою бухгалтерією (ведення бухгалтерського обліку бюджетної установи може здійснюватися на договірних засадах централізованою бухгалтерією бюджетної установи, якій підпорядковується така бюджетна установа);
оптимізацію завдань, функціональних обов’язків та повноважень головного бухгалтера та бухгалтерської служби бюджетної установи з урахуванням норм Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших нормативно-правових актів;
врегулювання питання підпорядкування бухгалтерської служби безпосередньо керівникові бюджетної установи (керівнику державної служби в органі державної влади).
Зміни стосуються всіх бюджетних установ України, які здійснюють бухгалтерський облік самостійно або з використанням централізованих бухгалтерій. Постанова сприятиме поліпшенню та удосконаленню діяльності бухгалтерських служб таких установ та централізованих бухгалтерій.
https://www.mof.gov.ua