Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

До уваги установ, які здійснюють бронювання своїх працівників

31.07.2024

Підприємствам, установам та організаціям, які є критично важливими та працівники яких підлягають бронюванню, відомості про трудові відносини з працівниками, що мали місце в період з 08.06.2024 року по теперішній час, можна подати через вебпортал Пенсійного фонду України.

Такі відомості подаються не пізніше ніж протягом наступного дня після прийняття працівника на роботу в електронній формі з обов’язковим накладенням електронного підпису у разі:

  • прийняття працівника на роботу;
  • переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу;
  • звільнення;
  • поновлення на роботі;
  • тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору;

Подати дані можна за наступним алгоритмом:

1.Зайдіть на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ Натисніть кнопку “Вхід”, ідентифікуйте себе як юридичну особу, підтвердьте вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та паролю до нього і натисніть кнопку “Увійти”.
2.В особистому кабінеті страхувальника (в меню зліва) зайдіть у розділ “Комунікації з ПФУ” та оберіть опцію “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)”.
3.У спливаючому вікні “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)” з наданого переліку оберіть опцію “Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі)”.
4.У відкритому полі «Визначте параметри пошуку» обрати опцію «Подати повідомлення»
5.У полі повідомлення внесіть необхідні дані про особу (обов’язкові поля позначені зірочкою - *) та натисніть кнопку “Додати запис”.
6.У вікні “Запис про трудову діяльність” заповніть тип події, атрибут події, дату події та внесіть реквізити документа-підстави. Натисніть “Зберегти”.
7.Перевірте дані сформованого повідомлення та натисніть кнопку “Підписати та відправити в ПФУ”.

Варто зазначити, що Пенсійний фонд України не має повноважень визначати перелік страхувальників, яким необхідно подавати оперативні дані щодо руху кадрів.

Нагадуємо, що відомості про трудові відносини з працівниками, що мали місце в період з 08.06.2024 року по теперішній час, роботодавці можуть подати до завершення апробації запровадженого на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду в кабінеті страхувальника нового сервісу, а саме до 01.08.2024 року. Після 1 серпня можна буде подати лише відомості про рух кадрів, які відбулись не пізніше, ніж протягом наступного дня після настання відповідної події.

https://t.me/pfvinobl

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.09.2025
Лист ДКСУ: щодо застосування КЕКВ 2200 та 3100
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ   ЛИСТ від 03.09.2025 р. № 15-12-12/19271   Державна казначейська служба України розглянула [...] запит [...] щодо застосування коду економічної класифікації видатків та в межах компетенції повідомляє.   Відповідно до частини другої статті 5...
11.09.2025
Лист ПФУ: щодо обчислення середньої заробітної плати для розрахунку страхових виплат
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ЛИСТ від 22.08.2025 р. № 2800-030401-8/55839 Розглянувши [...] звернення на вебпортал Пенсійного фонду України щодо обчислення середньої заробітної плати для розрахунку страхових виплат, Пенсійний фонд України повідомляє. Постановою Кабінету Міністрів України від 14.07.202...
22.08.2025
В Україні оновлено типи закладів дошкільної освіти
В Україні оновлено типи закладів дошкільної освіти. Це дасть змогу зробити садочки доступними для кожної дитини — незалежно від місця проживання чи життєвих обставин. Серед форматів:  ясла — для дітей від 3 місяців;  сімейні садочки — організовані родиною у власному ...
Нове
21.11.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (17.11.2025 - 21.11.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   У ВРУ відбулося експертне публічне обговорення реформування системи оплати праці в Україні 17 листопада 2025 року відбулося експертне публічне обговорення реформування системи оплати праці в Україні у форматі «круглого столу». Лист МОН: щодо позаче...
21.11.2025
Терміни та порядок отримання першої та другої квитанцій при надсиланні електронних документів
Електронний документообіг між платниками податків та контролюючим органом здійснюється без укладання додаткового договору. Це передбачено пунктом 42.6 статті 42 Податкового кодексу України. Платник набуває статусу субʼєкта електронного документообігу після  направлення до контролюючого органу ...
21.11.2025
У ВРУ відбулося експертне публічне обговорення реформування системи оплати праці в Україні
17 листопада 2025 року відбулося експертне публічне обговорення реформування системи оплати праці в Україні у форматі «круглого столу». Захід був спрямований на напрацювання узгоджених підходів до модернізації чинної моделі оплати праці, удосконалення процедур її регулювання та забезпеч...