Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Укрзалізниця допоможе фермерам постачати пальне та добрива

16.03.2022 24 0 0

Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.

За словами керівника компанії, Укрзалізниця почне з трьох складових.

1. Залізний технопарк

Укрзалізниця пропонує свої виробничі потужності в центральній та західній Україні для релокації виробництв зі сходу країни.

«Оті всі надлишкові цехи та інша виробнича інфраструктура були для нас тягарем у мирний час, а зараз дають нам можливість розмістити сторонні виробництва. По суті разом з Мінекономіки ми будуємо на виробничій інфраструктурі УЗ великий технопарк», – зазначив Олександр Камишін.

Якщо ви виробник і втратили можливість продовжувати роботу, звертайтеся, скажіть, що вам потрібно для відновлення виробництва, і ми підберемо для вас виробничий майданчик на базі наших потужностей.

Контакт: Євген Сергійович +38 050 452 22 15.

2. Залізний термінал

У мирний час практично весь експорт та імпорт України орієнтувався на морські порти. Війна показала, що така стратегія ненадійна, коли поруч скажений сусід. Війна скоро закінчиться, але скажений сусід залишиться. Тому нам треба будувати інфраструктуру для розвитку експорту та імпорту через західні кордони. Це і буде справжня євроінтеграція.

«Спільно з Мінекономіки ми пропонуємо приватному бізнесу будувати залізні термінали на стиках з Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією. Ми надамо головне – залізничну інфраструктуру. Решту допоможе місцева влада. Вчора проговорили це з губернаторами Львівщини Максимом Козицьким та Закарпаття Віктором Микитою, а також мером Львова Андрієм Садовим. Усі вони підтримують таку ініціативу», – розповідав керівник УЗ.

Контакт: Ярослав Андрійович +38 063 462 90 31.

3. Залізна посівна

Спільно з Мінагро допоможемо нашим аграріям з логістикою дизпального та добрив. «Досить тягати тракторами російський металобрухт, пора сіятись», – резюмував Олександр Камишін.

Контакт: Тетяна +38 093 756 24 21.

Телеграм-канал Укрзалізниці

Коментарі до матеріалу