Оновлений алгоритм подання заяви-розрахунку на вебпорталі Пенсійного фонду. Вивчаємо зміни
Правила заповнення заяви-розрахунку для надання допомоги по тимчасовій непрацездатності роз’яснила сьогодні під час чергового вебінару Ірина Палій – начальник Відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв'язку із тимчасовою втратою працездатності Пенсійного фонду Вінниччини.
- 25 слухачів дізнались про основні оновлення на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua
- реалізовано розрахунок суми допомоги за даними персоніфікованого обліку по застрахованій особі при заповненні даних листка непрацездатності в заяві-розрахунку;
- уточнено контролі листка непрацездатності в заяві-розрахунку щодо причини непрацездатності по вагітності та пологах для постраждали на ЧАЕС;
- додано контроль листка непрацездатності в заяві-розрахунку щодо заповнення полів для постраждали на ЧАЕС в залежності від пільгового стажу.
Також вказані особливості оформлення заяви-розрахунку по листках непрацездатності застрахованих осіб, які відносяться до пільгових категорій.
https://t.me/pfvinobl
Коментарі до матеріалу