Чи мають право працівники Пенсійного фонду брати участь у планових перевірках, які проводяться контролюючими органами з питань єдиного внеску?
Головне управління ДПС у м. Києві інформує, що відповідно до частини першої ст. 131 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» Пенсійний фонд та його територіальні органи мають право, зокрема:
- брати участь у планових перевірках, які проводяться податковими органами, для перевірки достовірності відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, та у випадках, передбачених законом, проводити позапланові перевірки бухгалтерських книг, звітів, кошторисів та інших документів страхувальників щодо достовірності відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб або для призначення пенсій, отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості з питань, що виникають під час таких перевірок (п. 2 частини першої ст. 131 Закону № 2464);
- у разі виявлення за результатами перевірки поданих страхувальником недостовірних відомостей про застрахованих осіб видавати приписи щодо усунення цих порушень, у разі їх невиконання у місячний строк – вносити відповідні зміни до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру (п. 4 частини першої ст. 131 Закону № 2464);
- притягувати до адміністративної відповідальності осіб, винних у порушеннях, пов’язаних з поданням недостовірних відомостей, що використовуються у реєстрі застрахованих осіб (п. 5 частини першої ст. 131 Закону № 2464);
- у разі виявлення за результатами аналізу даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру недостовірних відомостей про застрахованих осіб вимагати від платників єдиного внеску інформацію про ці відомості та усунення порушень (п. 51 частини першої ст. 131 Закону № 2464).
https://kyiv.tax.gov.ua
Коментарі до матеріалу