Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Е-лікарняні: у яких випадках електронну заяву-розрахунок може бути відхилено?

22.03.2024 13 0 0

Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування для оплати лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.

У яких випадках електронну заяву-розрахунок може бути відхилено?

По суті, причина одна — це помилки.

Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так й інформації про застраховану особу. При цьому, для документального підтвердження, скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.

 Увага!

В заявах-розрахунках зі статусом «не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України  https://portal.pfu.gov.ua).

Тож для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.

Отримуйте інформацію про е-лікарняний — реєструйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України  та авторизуйтесь в зручний для себе спосіб  http://tinyurl.com/29z84cdv.

https://t.me/PensFond_dn

Коментарі до матеріалу