Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Чи подавати уточнення до декларації з ПДВ у разі помилки в назві контрагента?

21.06.2018 2767 0 1

У травні 2018 року установою виявлено помилку в податковій накладній (далі – ПН), зареєстрованій у ЄРПН у березні цього року. У ній неправильно зазначено назву та ідентифікаційний номер контрагента. Помилку виправлено шляхом подання розрахунку коригування (далі – РК) до такої ПН, зареєстрованого в ЄРПН травнем 2018 року. У цій ситуації виникають запитання.

Чи потрібно подавати уточнення до декларації з ПДВ за березень, адже сума податкових зобов’язань за цей місяць залишається без змін?

Відповідно до п. 50.1 Податкового кодексу (далі – ПК) у разі якщо в майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПК) платник податків самостійно (у т. ч. за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться в раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість затверджено наказом Мінфіну від 28.01.16 р. № 21 (далі – Порядок № 21).

До податкової декларації з ПДВ уносяться дані податкового обліку платника окремо за кожний звітний (податковий) період без наростаючого підсумку (абзац другий п. 1 розд. ІІІ Порядку № 21). 

Дані, наведені в податковій звітності, мають відповідати даним бухгалтерського та податкового обліку платника (абзац перший п. 6 розд. ІІІ Порядку № 21).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали