Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Затверджено формулу для розрахунку медичної субвенції

Із 01.01.15 р. започатковано надання місцевим бюджетам медичної субвенції, яка спрямовується на оплату видатків закладів системи охорони здоров’я. Між відповідними бюджетами медична субвенція розподіляється за формулою, яка розробляється МОЗ та затверджується КМУ і має враховувати параметри, визначені у ст. 1034 Бюджетного кодексу (далі – БК).

Оскільки зміни до БК та проект Закону про Держбюджет на 2015 рік були внесені до парламенту одночасно (у грудні 2014 року), формула для розподілу зазначеної субвенції, як і формули для інших основних субвенцій (освітньої, на підготовку робітничих кадрів), були затверджені прийнятим Законом від 28.12.14 р. № 80-VIII «Про Державний бюджет України на 2015 рік» (ст. 25) (далі – Закон № 80).

Для врегулювання цього питання постановою КМУ від 19.08.15 р. № 618 (згідно із проектом МОЗ) затверджено формулу розподілу обсягу медичної субвенції з держбюджету місцевим бюджетам.

Параметри, які застосовуються в новій формулі і за якими розраховуватиметься медична субвенція, не відрізняються від тих, що передбачені в Законі № 80. Водночас у складі видатків медичної субвенції враховано цільові видатки (крім видатків для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет, які планувалися і в попередні роки), на забезпечення додаткових виплат медичним працівникам системи екстреної медичної допомоги відповідно до Закону від 05.07.12 р. № 5081-VI «Про екстрену медичну допомогу», лікування хворих на хронічну ниркову недостатність методом гемодіалізу, виплати щомісячної державної допомоги ВІЛ-інфікованим дітям і дітям, які страждають на хворобу, зумовлену ВІЛ, та здійснення банківських послуг, пов’язаних з виплатою цієї допомоги.

Розподіл субвенцій між місцевими бюджетами згідно з цією формулою здійснюватиметься МОЗ починаючи з 2016 року.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
31.07.2025
Повернення до бюджету несплаченої орендної плати за землю: алгоритм дій ОМС
У статті наведено порядок дій для стягнення до місцевого бюджету плати за бездоговірне використання землі під об’єктами нерухомого майна. Ознайомлення з підходами судів до вирішення подібних справ дозволяє скласти примірний алгоритм дій громади, яка прагне ефективно захистити свої права та заб...
25.07.2025
Допомога на оздоровлення працівникам: таблиця-підказка
У таблиці узагальнено інформацію щодо обов’язковості, розміру та умов виплати допомоги на оздоровлення різним категоріям працівників бюджетних установ. Працівникам бюджетної сфери допомога на оздоровлення до відпустки може виплачуватися як в обов’язковому порядку, так і за дотримання пев...
10.07.2025
Передавання в оренду земельних ділянок під полезахисними лісосмугами: покрокова інструкція для громад
Завданням цієї статті є надання громадам покрокового алгоритму передавання в оренду земельних ділянок під полезахисними лісосмугами. У громади має бути чіткий алгоритм дій щодо передання земельних ділянок під полезахисними лісовими смугами в оренду, якщо вона не бажає піти іншим шляхом, наприклад ст...
Нове
22.08.2025
Ефективний захист фінансових інтересів громади: правові механізми стягнення заборгованості з орендної плати за землю
У статті описано наслідки невжиття заходів щодо погашення заборгованості з орендної плати за землю для посадових осіб, способи захисту інтересів громади та вимоги місцевої ради – орендодавця до орендарів. Матеріальною та фінансовою основою місцевого самоврядування є, зокрема, землі, що належат...
07.08.2025
Як збільшення нормативної грошової оцінки землі сприяє наповненню місцевих бюджетів
У статті на прикладах розповімо про те, нормативна грошова оцінка яких земель збільшує в десятки разів надходження орендної плати за землю до місцевого бюджету. Надходження від плати за землю, зокрема орендної плати, є важливим джерелом наповнення місцевого бюджету та забезпечення фінансової самодос...
30.12.2024
Чи може бюджетна установа обмежити видатки на охорону праці?
Закон від 14.10.1992 № 2694-ХІІ «Про охорону праці» (далі – Закон № 2694) передбачає спрямування на заходи з охорони праці щонайменше 0,5 % фонду оплати праці за попередній рік. В умовах воєнного періоду є дефіцит бюджетних коштів. Як бюджетним установам фінансувати заходи з охорон...
Кращі матеріали