Держпідтримка осіб з особливими освітніми потребами
Постановою КМУ від 21.02.18 р. № 88, що набула чинності 23.02.18 р. (див. «Урядовий кур’єр» від 23.02.18 р. № 38), урегульовано такі питання використання субвенції з держбюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році.
1. Передбачено здійснення на підставі ч. 8 ст. 23 та ч. 6 ст. 108 Бюджетного кодексу перерозподілу в межах загального фонду бюджетних призначень деяких видатків, установлених для МОН на 2018 рік у загальному фонді держбюджету. Так, обсяг видатків споживання за програмою 2211220 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» зменшено на 100 тис. грн. і на цю суму збільшено обсяг видатків за програмою 2201170 «Здійснення методичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності навчальних закладів» (п. 1 Постанови № 88).
2. Передбачено розподіл обсягу субвенції з держбюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році згідно з додатком до зазначеної Постанови (п. 2 Постанови № 88).
3. Унесено зміни до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою КМУ від 14.02.17 р. № 88 (далі – Порядок № 88). Розглянемо ці зміни детально.
Насамперед нагадаємо, що згідно з п. 3 Порядку № 88 зазначена субвенція спрямовується на надання держпідтримки особам з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти, за винятком осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються у школах-інтернатах, спеціальних школах (школах-інтернатах), санаторних школах (школах-інтернатах), навчально-реабілітаційних центрах. Ідеться про дітей сліпих та із зниженим зором, глухих та із зниженим слухом, із тяжкими порушеннями мовлення, із затримкою психічного розвитку, з порушеннями опорно-рухового апарату, з порушенням інтелектуального розвитку, із складними порушеннями розвитку (у т. ч. з розладами аутичного спектра).
Згідно з п. 4 Порядку № 88 за рахунок цієї субвенції раніше оплачувалися, зокрема, видатки на: проведення додаткових корекційно-розвиткових занять (їх примірний перелік наведено в додатку 1 до цього Порядку); придбання спецзасобів корекції психофізичного розвитку, які дають дитині змогу опановувати навчальну програму.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року