Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Організація роботи в системі дистанційного обслуговування клієнтів Казначейства

З метою підвищення дієвості та ефективності функціонування системи казначейського обслуговування бюджетів ДКС запроваджується система дистанційного обслуговування (далі – СДО) клієнтів через програмно-технічний комплекс (далі – ПТК) «Клієнт Казначейства – Казначейство». На всій території України Казначейство розпочало широкомасштабну промислову експлуатацію СДО із застосуванням електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) через указаний ПТК. У консультації ми розглянемо механізм підключення установи до цієї системи.

Нормативна база

CДО функціонує з урахуванням вимог Закону від 22.05.03 р. № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону від 22.05.03 р. № 852-IV «Про електронний цифровий підпис».

Застосування установами ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» передбачають практично всі нормативні документи, які регулюють процес казначейського обслуговування, а саме:

  • Порядок казначейського обслуговування операцій, пов’язаних з використанням коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, затверджений постановою КМУ від 22.04.13 р. № 303;
  • Порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затверджений наказом Мінфіну від 02.03.12 р. № 309 (далі – Порядок № 309);
  • Порядок казначейського обслуговування небюджетних рахунків клієнтів, затверджений наказом Мінфіну від 21.07.14 р. № 770;
  • Порядок казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затверджений наказом Мінфіну від 23.08.12 р. № 938;
  • Порядок казначейського обслуговування операцій, пов’язаних з використанням коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, затверджений наказом Мінфіну від 18.12.13 р. № 1110 та постановою правління ФСС від нещасних випадків на виробництві від 18.12.13 р. № 14;
  • Порядок казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затверджений наказом Мінфіну від 24.12.12 р. № 1407.

Прийняття рішення про підключення до СДО

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
30.09.2025
Продаж землі без торгів: алгоритм дій для органів місцевого самоврядування
У статті розповімо, як органам місцевого самоврядування уникнути типових помилок у процесі підготовки рішень і договорів купівлі-продажу земельних ділянок без проведення земельних торгів. Органи місцевого самоврядування можуть отримати додаткові надходження до місцевих бюджетів від продажу земельних...
31.07.2025
Повернення до бюджету несплаченої орендної плати за землю: алгоритм дій ОМС
У статті наведено порядок дій для стягнення до місцевого бюджету плати за бездоговірне використання землі під об’єктами нерухомого майна. Ознайомлення з підходами судів до вирішення подібних справ дозволяє скласти примірний алгоритм дій громади, яка прагне ефективно захистити свої права та заб...
18.09.2025
Особливості фінансування комунального підприємства в перехідний період
Зі статті дізнаєтеся, які форми та умови надання фінансової підтримки комунальним підприємствам передбачає законодавство після скасування Господарського кодексу. Фінансовий план є основним плановим документом для комунального підприємства (далі – КП), який визначає джерела фінансування та напр...
Нове
23.10.2025
Інвентаризація коштів
Як провести інвентаризацію готівки на підприємстві? У статті розглянемо порядок організації перевірки та оформлення її результатів, дії в разі зміни матеріально відповідальної особи та відображення отриманих результатів в обліку. Підприємства, які здійснюють готівкові розрахунки, повинні проводити...
23.10.2025
Особливості інвентаризації у період воєнного стану
Чи є якісь особливості проведення інвентаризації в умовах воєнного стану? Чи можна взагалі її не проводити? Відповіді на ці запитання – у нашій статті. Проведення річної інвентаризації перед складанням фінзвітності – обов’язок. Не є винятком із цього правила інвентаризація під ча...
24.07.2025
Списання об’єктів державної власності: зміни в порядку
У статті розглянуто новації та особливості процедури списання об’єктів державної власності. У поточному році уряд уніс низку змін до механізму списання основних засобів. Як змінився порядок списання, які документи потрібно подавати для отримання згоди на списання, за якою формою, – про в...
Кращі матеріали