Етапи розробки робочого плану рахунків
Нормативна база:
- План рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затверджений наказом Мінфіну від 31.12.13 р. № 1203 (далі – План рахунків).
Під час формування робочого плану рахунків слід ураховувати:
- розмір установи;
- рівень автоматизації;
- стан обліку;
- компетентність бухгалтерських кадрів;
- ступінь облікової забезпеченості інформаційних потреб управлінців.
Розробка робочого плану рахунків включає чотири етапи, реалізація кожного з яких передбачає проведення відповідних заходів (див. табл.).
Таблиця
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року