Програма вебінару
10:30-12:00 
Інвентаризація у розпалі! Розставляємо акценти
Особливості проведення річної інвентаризації з огляду на вплив воєнних дій, операції з ліквідації та списання знищеного майна, що можна залишити на балансі, податкові наслідки
Ірина ГУБІНА, 
незалежний консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, автор численних публікацій у бухгалтерській пресі. Досвід активної лекторської діяльності по всій Україні – з 2003 року. Професійні сертифікати – CAP, АССА DipIFRrus
	- Головні інвентаризаційні правила – згадуємо головні алгоритми, оновлюємо інструкції, вирішуємо організаційні питання, створюємо інвентаризаційні комісії.
 
	- Інвентаризація в умовах воєнного часу: які особливості слід узяти до уваги, що робити із проведенням інвентаризації в місцях/на територіях воєнних дій, які вимоги для підтвердження даних обліку.
 
	- Знищення та втрати активів: коли треба проводити списання, чим воно має бути підтверджене (у т. ч. за умови відсутності інформації щодо окупованих територій і територій воєнних дій).
 
	- Благодійні отримання та передання – чи правильно все було відображено в обліку? Перевіряємо, коригуємо.
 
	- Перевірка розрахунків, інвентаризація резервів та заборгованостей.
 
	- Урегулювання інших інвентаризаційних різниць: документальні вимоги.
 
	- Облікові та податкові наслідки інвентаризації: коли доречно керуватися «воєнними» пільгами та як їх підтвердити. Загальні облікові підходи до відображення інвентаризаційних різниць.
 
12:00-12:30
Облік необоротних активів і товарно-матеріальних цінностей. Відображення інвентаризації у програмному продукті «Облік бюджетної установи»
Людмила КОСТЮК, 
провідний фахівець ТОВ «Комплексні бюджетні системи»
12:30-14:00
Розрахунки та використання РРО/ПРРО і терміналів: акценти безштрафної роботи після 1 жовтня 2023 року
Ірина ГУБІНА, 
незалежний консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, автор численних публікацій у бухгалтерській пресі. Досвід активної лекторської діяльності по всій Україні – з 2003 року. Професійні сертифікати – CAP, АССА DipIFRrus
	- Обов’язковість використання РРО/ ПРРО VS відповідальність: з 1 серпня 2023 року, 1 жовтня 2023 року чи з… 1 січня 2022 року? Розбираємося в деталях!
 
	- РРО/ПРРО-зобов’язані: хто вони? Згадуємо головні алгоритми та правила щодо застосування РРО/ПРРО. Як визначити розрахункові операції і як довести податківцям, що операція не є розрахунковою?
 
	- А раптом усе ж таки можна без нього?!. Коли законно можна приймати готівки та оплату карткою без РРО /ПРРО: обираємо підходящий варіант (оплата через касу банку, ПТКС, QR-код тощо).
 
	- Платіжний термінал: коли та кому необхідно мати, чи замінює РРО/ПРРО застосування платіжного терміналу, особливості технічного поєднання з РРО та ПРРО, які впливають на застосування відповідальності за Законом про РРО.
 
	- Відповідальність щодо приймання безготівкових платежів: кому та які штрафи загрожують, що змінилося через Закон про платіжні послуги.
 
	- Невикористання РРО/ПРРО до та під час воєнного стану: чи будуть податківці штрафувати? Що саме підкоригував законодавець у нормах щодо воєнної відповідальності. Які штрафи та за які порушення можуть застосувати: визначаємо зону ризику.
 
	- Головні акценти роботи з РРО/ПРРО:
	– програмування назви товарів. Кому очікувати спрощену форму чеку РРО;
	– проведення знижок, передоплат, повернення грошей та виправлення помилок;
	– як надавати чек РРО/ПРРО покупцю: аналіз популярних помилок та практик. 
Дата проведення: 19 жовтня 2023 р.
Час проведення: 10.30 -14.00.
Організатори: Комплексні бюджетні системи, Uteka, ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», група компаній «Баланс», редакція Порталу «Баланс-Бюджет»