Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Названі найкращих роботодавці 2017 року

Редакція

18.04.2018 631 0 0

У 2017 році найбільш привабливою для студентів залишається ІТ-галузь, що утримує лідерство протягом останніх трьох років.

Про це йдеться у результатах дослідження «Стратегічні перспективи ринку праці України – 2017», які провела компанія EY.

Критерії вибору роботодавців у 2017 році

Традиційно, у центрі уваги студентів є можливість кар’єрного зростання – респонденти дослідження обирали цей фактор частіше, ніж інші запропоновані варіанти. Пріоритетність розміру грошової винагороди для студентів значно зросла за останній рік – цей фактор згадувався на 9% частіше в 2017 році і став другим за важливістю критерієм вибору. Серед інших важливих чинників - можливості особистісного та професійного розвитку, імідж компанії на ринку та міжнародний досвід.

Найпривабливіші галузі та роботодавці

У 2017 році найбільш привабливою для студентів залишається ІТ-галузь, що утримує лідерство протягом останніх трьох років.

1 из 1

Серед списку Топ-100 роботодавців, які були незалежно названі респондентами, 18 ІТ-компаній. Традиційно, популярними серед студентів є також FMCG-компанії та компанії зі сфери професійних послуг.

Позитивну динаміку у рейтингу галузевої привабливості продемонстрували нафтогазова та готельно-ресторанна сфера, відносно менш популярними стали промислові та телекомунікаційні компанії. Серед найменш привабливих галузей на думку студентів – агрохімічна, страхування та державний сектор.

Серед найпривабливіших роботодавців у 2017 році студенти визначили наступні компанії (в алфавітному порядку): «1+1 медіа», «Гугл», «Лореаль», «Майкрософт», «Нестле», «ПриватБанк», «СофтСерв» та аудиторсько-консалтингові компанії «Великої четвірки».

1 из 1

Джерела інформації про роботодавців

Найпопулярнішим джерелом інформації про роботодавців залишається інтернет.

Для пошуку інформації в мережі студенти найчастіше використовують сайти з працевлаштування та соціальні мережі – їх вказали понад 75% респондентів. Приблизно стільки ж учасників опитування зазначили інтернет-ЗМІ, близько половини – корпоративні сайти компаній.

Значна частина студентів (понад 40%) також отримує інформацію з офлайн-джерел – від родичів та знайомих і на ярмарках вакансій. Найменш популярними джерелами інформації про роботодавців є традиційні медіа – телебачення, газети та радіо.

Складнощі в процесі пошуку роботи

Традиційно, найбільшою складністю в процесі пошуку роботи для студентів залишається відсутність робочого досвіду – її вказали понад 70% респондентів. Другим вагомим фактором є брак знань та навичок – таку причину зазначили близько 35% учасників опитування. У 2017 році студенти рідше зазначали високу конкуренцію при працевлаштуванні, що може свідчити про поліпшення ситуації на ринку праці для кандидатів. У той же час, респонденти частіше вказували такі складнощі як обмежена кількість вакансій за фахом і незадовільні умови працевлаштування.

1 из 1

Окрім цього, респонденти на 10% частіше, ніж минулого року, згадували про упереджене ставлення з боку роботодавців – майже кожен п’ятий студент, який дав відповідь на запитання, зазначив цей аспект.

Як зазначили в компанії,  в опитуванні взяли участь близько 1 500 студентів з понад 30 провідних ВНЗ України.

https://minfin.com.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали