Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як повернути гроші при проблемній інтернет-купівлі

05.09.2019 1430 0 1

Відповіді на запитання

Коли можливо повернути гроші в разі неправомірних дій інтернет-продавця або помилки платежу?

Чарджбек (англ. chargeback) - можливість повернення грошей на карту в разі неправомірних дій продавця чи інших обставин.

Як здійснити чарджбек?

Подати заяву в банк на опротестування транзакцій. Деякі банки надають власні шаблони заяв.

У яких випадках можна повернути гроші?

Гроші повертаються, якщо товар:

  • не доставлений;
  • є підробкою;
  • не відповідає тому, що було вказано на сайті.

Інструмент чарджбеку надається тільки платіжними системами Visa або MasterCard, тому для повернення коштів важливо, щоб оплата була здійснена саме з карти Visa або MasterCard.

Інші випадки, коли може здійснюватись чарджбек:

  • суму списали два рази;
  • списана сума є більшою, ніж заявлена вартість товару;
  • з карти списана сума за товар, яку власник не купував;
  • банкомат не видав грошей, але списав з карти.

В яких випадках вам відмовлять в чарджбеці?

Якщо оплата здійснена:

  • більш, ніж 540 днів тому;
  • готівкою;
  • прямим переказом або з картки на картку.

Які документи потрібно надати для отримання чарджбеку?

  • заява (українською та англійською мовами);
  • докази (листування з продавцем до виникнення конфліктної ситуації, переписка у соціальних мережах, договір, скріншоти);
  • листування з продавцем після виникнення конфліктної ситуації (докази того, що власник карти намагався вирішити ситуацію із продавцем);
  • банківська виписка.

zhovkva-rda.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали