Розподіляємо повноваження між відділом кадрів та бухгалтерією
Як правило, на кожному підприємстві є бухгалтерія та відділ кадрів (служба персоналу). Функції, які покладено на ці структурні підрозділи, настільки пов’язані, що інколи складно визначити, фахівці якого підрозділу повинні виконувати те чи інше завдання. У статті розглянемо, які повноваження має відділ персоналу, а які – бухгалтерія, як розподілити обов’язки, щоб ці підрозділи продуктивно співпрацювали, а між кадровиком та бухгалтером не виникало конфліктів.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року