Як оформити прийняття на роботу: основні правила
Під час прийняття працівника на роботу нерідко виникають різні запитання, пов’язані з необхідністю оформлення тих або інших документів, а також подання документів майбутнім працівником. У консультації ми розповімо, які особливості складання наказу про прийняття на роботу, повідомлення органу ДПС про прийняття на роботу, що ще зобов’язаний оформити роботодавець та які документи повинен подати працівник під час працевлаштування.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року