Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Внесено зміни у додаток 5 до Порядку функціонування Е-кабінету

27.03.2023 218 0 0

Відповідно до наказу Міністерства фінансів від 27.02.2023 №110 "Про внесення змін у додаток 5 до Порядку функціонування Електронного кабінету" передбачено можливість для платника податків, з метою перевірки контрагента, отримати інформації про наявність контрагента в переліку ризикових платників (дата включення та виключення з такого переліку, критерій ризиковості). Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 08 березня 2023 р. за №415/39471 та набирав чинності з 17.03.2023 року.

Відповідно до п. 22 розд. II Порядку функціонування Електронного кабінету платникам податків надається право отримати податкову інформацію про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб, у вигляді документа за формою згідно з додатком 5 до цього Порядку, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, а саме:

  • податкова адреса;
  • інформація про місце обліку платника податків;
  • відомості про посадових осіб платника податків;
  • наявність відокремлених підрозділів;
  • види економічної діяльності;
  • наявність об’єктів оподаткування;
  • заборгованість;
  • нараховані грошові зобов’язання;
  • наявність ліцензій;
  • зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування;
  • несвоєчасно зареєстровані податкові накладні/розрахунки коригування;
  • перелік товарів згідно з УКТЗЕД;
  • інформація щодо включення до/виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості;
  • звітність з трансферного ціноутворення;
  • фінансовий результат до оподаткування;
  • залишкова вартість основних засобів та нематеріальних активів;
  • наявність експортних/імпортних операцій.

https://ck.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали