Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Вартість неякісної послуги з управління багатоквартирним будинком компенсується

20.06.2019 256 0 0

Затверджено Порядок здійснення перерахунку вартості послуги з управління багатоквартирним будинком за період її ненадання, надання невідповідної якості (далі – Порядок), що поширюється на управителів та співвласників багатоквартирних будинків, яким надається послуга згідно з договором (далі – споживач). У разі надання послуги невідповідної якості управитель:

  • здійснює перерахунок протягом наступного місяця після надання неякісної послуги або протягом місяця, що настає за місяцем отримання управителем акта-претензії, або дня, коли претензія споживача вважається визнаною управителем;
  • сума перерахунку зараховується споживачу в оплату майбутніх платежів, крім випадку припинення дії договору про надання споживачу послуги з управління багатоквартирним будинком.

Обсяг фактично наданої послуги та фактично понесених управителем витрат на її надання має бути підтверджений відповідною первинною документацією (наказами, табелем обліку робочого часу, розрахунковими листками нарахування зарплати працівникам, нарядами-завданнями, актами списання матеріалів, матеріальними звітами майстрів, актами виконаних робіт постачальних та підрядних організацій, документами, що підтверджують технічні показники будинку, тощо). Управитель наводить інформацію про здійснення перерахунку в рахунку на оплату послуги, а також розміщує відповідне інформаційне повідомлення на власному веб-сайті.

Постанова КМУ від 05.06.19 р. № 482 набуває чинності з дня опублікування.

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали