Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Оновлена інструкція щодо роботи з договорами на порталі Є-Дата

УПРАВЛІННЯ ДОГОВОРАМИ (оновлено 16.11)

Для внесення інформації про укладені договори (вартість, ціна, кількість, обсяг платежів, строк дії тощо), інформації про стан виконання договорів (предмет, виконавець, вартість, ціна, обсяг платежів тощо), заходите в «Службовий кабінет» (службовий вхід) на Офіційному порталі публічних фінансів України e-data.gov.ua

Увага! Інформацію по договорах починаємо вносити за ІІІ квартал 2015 року, а також вносимо ті договори по яких були здійснені проплати в ІІІ кварталі. А надалі щоквартально відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів».

*Тестовий режим роботи порталу передбачає редагувати, видаляти підписані документи.

1 из 1

1.      Для внесення даних про договори вам потрібно зайти у вкладку «Договори» у власному «Службовому кабінеті»:

1 из 1

2.      Натискаєте «+Договір» і потрапляєте на сторінку «Створення договору».

1 из 1

Заповнюєте всі поля:

  • номер договору,
  • від якого числа,
  • виконавець,
  • предмет договору,
  • місце знаходження виконавця,
  • керівник,
  • код ЄДРПОУ
  • строк дії договору,
  • вартість договору,
  • ціна за одиницю (якщо ж у вас декілька найменувань товарів, послуг то поле не заповнюється; доопрацювання),
  • кількість закупленого товару, робіт, послуг (якщо ж у вас декілька найменувань товарів, послуг то поле не заповнюється; доопрацювання)
  • інформація щодо процедури закупівлі.
1 из 1

3. Опісля внесення даних ви натискаєте «Зберегти зміни». На екрані побачите ваш внесений договір і можливий функціонал для роботи:

 

1 из 1

- підписати документ

 

1 из 1

- редагувати документ

1 из 1

- видалити документ

Для оприлюднення інформації на потралі документ потрібно підписати ключами ЕЦП (для підписання використовуємо той самий ключ, який ви використовували при реєстрації). Допоки документ не підписаний, він зберігається у вашому службовому кабінеті і його окрім вас більше ніхто не бачить.

4. Вибираєте «Підписати», завантажуєте електронний підпис.

1 из 1

5.    Після підписання у вас на екрані з’явиться кнопки - «Додатки» (Додаткова угода), «Акти\Накладні».

1 из 1

Якщо до договору є додаткова угода обов’язково завантажуємо (+Додаток). 

6.    Натискаєте «+ Додаток» і заповнюєте всі поля: номер додаткової угоди, дата, предмет договору, керівник (виконавець), строк дії договору, ціна за одиницю, кількість товару, послуг, процедура закупівлі (була проведена чи ні, якщо ні, то потрібно надати обґрунтування). Далі зберігаєте дані, редагуєте, перевіряєте, підписуєте.

1 из 1

*В додаткову угоду вносите кінцеву суму, на яку було збільшено\зменшено, вартість договору.  Наприклад, вартість договору 20 000, ви уклали додаткову угоду на збільшення\зменшення 5000, то в додатковій угоді ви пишете = 25 000 \ 15 000.

7.    Додаєте акти в розділ «+Акти\Накладні», заповнюєте всі поля: номер акту, від якого числа, керівник (виконавець), вартість послуг,  ціна за одиницю тощо.

Заповнивши всі поля, натискаємо «Зберегти дані»  (дані зберігаються у вашому кабінеті і ви їх можете редагувати), далі «Підписати». Після підпису документ оприлюднюється на порталі.

1 из 1

У разі виникнення запитань щодо роботи Порталу звертайтесь до адміністрації Порталу на електронну адресу e-data@minfin.gov.ua або натисніть кнопку  [ДОПОМОГА] для формування звернення через інтерфейс Порталу, або зателефонуйте на гарячу лінію (044) 206 56 96

Сторінка на ФБ https://www.facebook.com/edataua/

 

Джерело: http://spending.gov.ua/web/guest/help...

 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали