Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Які особливості подання заяви-розрахунку до ПФУ

06.03.2024 12 0 0

Заява-розрахунок містить інформацію про нараховані застрахованим особам кошти. Форма заяви-розрахунку залишилась незмінною. 

Для отримання фінансування по лікарняних починаючи з 1 січня 2023 року заява-розрахунок подається до Пенсійного фонду через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг. 

Функціонал пункту меню «Заяви-розрахунки» особистого кабінету страхувальника дає можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків згідно з визначеними критеріями: період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); здійснення формування (редагування) та відправки заяви-розрахунку до Пенсійного фонду. 

Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб. 

До заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути використані при прийнятті рішення щодо фінансування. 

Зверніть увагу! 

Обмежено максимальну кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку до 200 штук. 

Не допускається використання лапок у назві суб’єкта господарювання при заповненні заяви-розрахунку. 

Не потрібно роботодавцям для подання заяв-розрахунків укладати з Пенсійним фондом договір про визнання КЕП, як це було передбачено раніше у взаємовідносинах із ФССУ. 

Роботодавці можуть скласти заяву-розрахунок у паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду у разі неможливості користуванням електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду. 

ГУ ПФУ в Дніпропетровській області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали