Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Коли відсилати електронні листи, щоб їх прочитали? (Інфографіка)

Редакція

09.06.2017 133 0 1

Напевно, багато хто з нас задавалися питанням, коли краще відправляти e-mail, щоб його відкрили, а в ідеалі - кликнули на потрібне нам посилання або відповіли.

Як визначити найоптимальніший час і день, щоб відіслати електронні листи для конкретної аудиторії? Цим питанням задавалися багато фахівців, а також на цю тему проводилося безліч досліджень.

Однак, проблема цих досліджень в тому, що часто їх результати в деяких параметрах просто несумісні. Наприклад, деякі з цих досліджень були спрямовані на e-mail, в основному призначені для користувачів B2B. А в деяких випадках повідомлення призначалися для аудиторії B2C з метою підписки на інформацію про покупки або продуктах.

Також однією з поширених проблем є те, що ці дослідження часто мають різні цілі. Одні можуть бути спрямовані на відкриття повідомлення, інші - на кліки по посиланнях, а треті - підраховують фактичні відповіді на листи. Іншими словами, майже жодне з досліджень не аналізує всі ці аспекти системно.

Своє дослідження зробила і компанія Propeller. Його результати аналітики відобразили в інфографіку. Вона допоможе вам знайти оптимальний день і час для необхідної аудиторії і в залежності від мети вашого електронного повідомлення.

Джерело: http://hyser.com.ua/ 

1 из 1

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали

Центр сповіщень

⚠ Ви не авторизовані!

Особистий кабінет, обране, моя база та інші сервіси доступні лише авторизованим користувачам. Будь ласка, увійдіть до свого облікового запису або зареєструйтеся.

За сьогодні