Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Єдиний квиток на весь транспорт-це можливо?

Редакція

01.09.2016 167 0 0

У Мінінфраструктури хочуть, щоб з півдня країни на північ можна було доїхати, минаючи Київ.

Черговий напрямок реформи - планується об'єднати всі види транспорту за допомогою геолокації. Як буде проходити транспортна реформа, запланована на 15 років?

ЦІНИ І ПРИВАТНИКИ. Стратегію, розраховану до 2030 року, цілком в міністерстві оприлюднять до кінця року. Сьогодні ж йде завершення першої фази підготовки, яку підтримує Євросоюз. Головний напрямок - збільшити ефективність управління транспортом. Для цього в сектор хочуть залучити «приватників», які потенційно можуть зайнятися і метро, ​​і ж/д перевезеннями, і іншим транспортом. При цьому контроль якості і управління залишиться за державою. У цьому випадку не можна допустити на ринок іноземні компанії без юридичної реєстрації в Україні. Через це сильно постраждає, наприклад, економіка «Укрзалізниці» і країни - вони будуть платити податки там, де зареєстровані. А ось для споживачів на перших етапах росту цін не буде - зараз дуже велика конкуренція серед тих, хто хоче зайти на цей ринок. Зростання цін на 10-15% може статися на наступних етапах.

ОДИН БІЛЕТ. Другий головний напрямок стратегії - об'єднати всі види транспорту в один. Планується зв'язати один вид транспорту з іншим - щоб, наприклад, перед аеропортами були автобусні хаби. Потрібні правильні з'єднання між різними видами транспорту, щоб поєднувалися рейси поїздів один з одним, і людина могла доїхати з півночі країни на південь, минаючи Київ. У майбутньому можна говорити і про введення чогось на кшталт єдиного квитка на всі види транспорту. Нагадаємо, в Києві з 1 серпня заробив так званий єдиний квиток, який підходить як для міських електричок, так і для деяких маршрутів трамвая і автобуса.

Наступним важливим нововведенням може стати зміна системи фінансування. У міністерстві планують впровадити принцип «платить користувач». Мається на увазі, що гроші, які пасажири залишили в тому чи іншому транспорті, підуть на розвиток саме цього транспорту, а не йтимуть в загальну касу і потім вже розподілятися. Для повноцінної роботи такої системи фінансування потрібен механізм відповідальності.

Джерело: http://hyser.com.ua/economics/pravite...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали