Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Облік витрат на експлуатацію офісного автомобіля

20.10.2020 345 0 0

У будь-якого мало-мальськи солідного офісу обов’язково є автомобіль, а іноді й декілька. Потрапити в офіс вони могли різними шляхами. Можливо, одні купили, інші – орендували. Але всі автомобілі потребують витрат на свою експлуатацію, причому чималих. Деякі із цих витрат, із точки зору бухобліку та оподаткування, ніяких запитань не викликають. Проте інші завжди були під пильною увагою контролерів. Тому переконатися зайвий раз, що все робиться правильно, не зашкодить. У цій статті поговоримо про окремі витрати, пов’язані з експлуатацією автомобілів, що належать підприємству на праві власності, праві оренди або за іншими підставами.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали