Реорганізація та ліквідація юрособи: відповідаємо на запитання бухгалтера
Суть проблеми для бухгалтера. Кожний бізнес народжується, розвивається і в деяких випадках – умирає. Але останнім часом власники все частіше змінюють звичний хід подій, удаючись до різних способів реорганізації своїх підприємств – виділення, поділ, приєднання, злиття. Реорганізація дозволяє реструктуризувати бізнес, поділити (або навпаки, об’єднати), перевести без податкових наслідків активи з одного підприємства на інше тощо. Але для бухгалтера це завжди безліч запитань, на багато з яких у нашому законодавстві немає чітких відповідей.
Готові рішення для бухгалтера. У консультації ви знайдете відповіді на запитання, що виникають у разі реорганізації підприємства, а саме:
- як відобразити в бухобліку реорганізацію підприємства шляхом виділення і приєднання;
- як скласти ліквідаційний баланс;
- чи можна передати правонаступникові збитки або переплату;
- як правонаступникові амортизувати отримані об’єкти основних засобів;
- коли правонаступникові потрібно реєструватися платником ПДВ.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року