ПН помилково складено на неплатника: що робити?
Ситуація з практики
Постачальник зареєстрував звичайну або зведену податкову накладну (далі – ПН), або ПН за щоденними підсумками операцій на неплатника ПДВ, а згодом покупець вимагає зареєструвати ПН на платника. Якщо постачальник воліє зберегти добрі стосунки з покупцем, то він, швидше за все, намагатиметься виправити цю ситуацію і надати покупцеві «правильну» ПН. Як це зробити, щоб не припуститися помилок у декларації з ПДВ та зберегти свій реєстраційний ліміт?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року