Ліквідація основних засобів в умовах війни: облік і податки
Про що стаття? Воєнні дії на території нашої країни призвели до значних руйнувань. У багатьох підприємств виявилися зруйнованими офіси, магазини, склади, виробничі приміщення. У консультації ми розглянемо:
- як провести інвентаризацію й оформити списання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ);
- чи потрібно при цьому нараховувати податкові зобов’язання з ПДВ;
- як відобразити таке списання в бухгалтерському обліку та в обліку з податку на прибуток.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року