Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Слово редактора від 24.10.2023

24.10.2023 92 0 0

Шановні колеги!

Цього тижня ми підготували для вас спецвипуск, присвячений річній інвентаризації, з урахуванням нюансів, пов’язаних із воєнним станом.

Підприємство тимчасово призупинило свою діяльність у зв’язку із воєнним станом, тому трудові договори майже з усіма працівниками призупинено (неповний робочий день лише у директора та головного бухгалтера). Водночас необхідно провести річну інвентаризацію. Членами інвентаризаційної комісії є працівники, з якими трудові договори призупинено. Чи можна залучити їх до проведення інвентаризації, не відновлюючи дію трудових договорів? Відповідь дивіться за посиланням.

Підприємство призупинило свою діяльність, у штаті значиться один директор, який подає податкову та бухгалтерську звітність до відповідних органів. Чи можна в цій ситуації не проводити річну інвентаризацію, оскільки не зрозуміло, як створити інвентаризаційну комісію? Докладніше читайте за посиланням.

Процес інвентаризації починається, супроводжується та завершується оформленням відповідних документів: наказів, актів, відомостей та протоколів. Наприклад, підприємство проводить інвентаризацію дебіторської і кредиторської заборгованостей. Як оформити акт звірки розрахунків, хто має його підписати і чи можна вважати такий акт первинним документом? Якими ще документами слід оформити результати інвентаризації заборгованостей? Відповіді на ці запитання ви знайдете тут.

Щоб правильно організувати процедуру інвентаризації, треба чітко уявляти, які саме завдання вона покликана вирішити. Бажано, щоб працівники, які беруть участь у проведенні інвентаризації, співробітники бухгалтерії та керівник підприємства розуміли, у чому полягає кінцевий результат цього процесу. Адже завдяки злагодженій роботі учасників інвентаризаційного процесу забезпечується висока достовірність отриманих даних, оптимальне використання людських ресурсів. Крім того, автоматизація процесу скоротить час проведення інвентаризації. Ми нагадали, які саме завдання мають бути вирішено в ході інвентаризації.

На підприємстві немає бухгалтерської служби. Бухгалтерський та податковий облік веде підприємець, з яким укладено цивільно-правовий договір. Чи можна таку фізособу включити до складу інвентаризаційної комісії? Відповідь тут.

Наступного тижня в публікаціях Uteka-Комерція розглянемо такі питання:

  • що потрібно врахувати при заповненні об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ;
  • чи може найманий працівник при роботі з ПРРО користуватися ключом фізособи-підприємця;
  • працівник, перебуваючи у закордонному відрядженні, отримав виробничу травму: як зафіксувати цей факт, скласти акт та оформити лікарняний?

Корисного вам читання!

З повагою
Зінаїда ОМЕЛЬНИЦЬКА,
головна редакторка Uteka-Комерція

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Комерція»

Найповніша бібліотека безпечних рішень з бухобліку, податків та права

4428 грн. / рік

Купити

Кращі матеріали