Получите доступ к готовым решениям, публикациям и обзорам
Подписаться

Продолжительность ежегодного основного отпуска воспитателя-методиста учреждения дошкольного образования

10.06.2021 5 0 0

Порядок предоставления ежегодного основного отпуска продолжительностью до 56 календарных дней руководящим работникам учебных заведений и учреждений образования, (педагогических) частей (подразделений) других учреждений и заведений, педагогическим, научно-педагогическим работникам и научным работникам утвержден постановлением Кабинета Министров Украины от 14.04.97 г. № 346


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 13.05.2021 р. № 4.5/1141-21

Щодо тривалості щорічної основної відпустки вихователя-методиста закладу дошкільної освіти

За результатами розгляду запиту <...> щодо тривалості щорічної основної відпустки вихователя-методиста закладу дошкільної освіти в межах компетенції повідомляємо.

Порядок надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 р. № 346 (далі - Порядок).

У розділі I додатка до Порядку визначена тривалість щорічної основної відпустки педагогічних працівників закладів дошкільної освіти. Так, тривалість щорічної основної відпустки для вихователя-методиста закладу дошкільної освіти загального типу становить 42 календарні дні, для вихователя-методиста дошкільної освіти компенсуючого типу - 56 календарних днів.

У примітці 1 до цього розділу зазначено, що вихователю-методисту закладу дошкільної освіти загального типу надається щорічна основна відпустка тривалістю 56 календарних днів, якщо вони обслуговують групи, в яких не менш як 50 відсотків дітей, які потребують корекції фізичного і психічного розвитку, або якщо в цих закладах укомплектовано не менш як 50 відсотків таких груп.

В закладах дошкільної освіти групи для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, - це спеціальні групи, групи компенсуючого типу, порядок комплектування яких затверджений спільним наказом Міністерства освіти і науки України і Міністерства охорони здоров'я України від 27.03.2006 р. № 240/165.

Згідно з пунктом 8 Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства освіти і науки України і Міністерства охорони здоров'я України від 06.02.2015 р. № 104/52, інклюзивні групи у закладах дошкільної освіти створюються для забезпечення умов дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі дітям з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками. Наповнюваність інклюзивної групи в закладі дошкільної освіти загального типу становить до 15 осіб, з них - 1 - 3 дитини з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю. Тобто, інклюзивні групи - це не групи для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, а звичайні групи, в яких спільно зі своїми однолітками здобувають освіту діти з особливими освітніми потребами.

Отже, у закладі дошкільної освіти, в якому дванадцять груп, з яких вісім інклюзивні, тривалість щорічної основної відпустки вихователя-методиста становить 42 календарні дні.

Т. в. о. начальника головного
управління загальної середньої
та дошкільної освіти 

О. Малишева

Комментарии к материалу