Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Подписаться

Як бути з призначенням допомоги по тимчасовій непрацездатності, якщо працівник утратив первинний листок непрацездатності

У разі якщо первинний листок непрацездатності не було надано роботодавцю для оплати, комісія із соціального страхування (уповноважений) не може прийняти обґрунтоване рішення про надання зазначеної допомоги або ж відмову в її наданні на підставі листків непрацездатності, що є продовженням первинного, оскільки саме первинний листок непрацездатності може містити позначки, на підставі яких може бути прийняте рішення про відмову в наданні зазначеної допомоги (щодо захворювання або травми внаслідок алкогольного, токсичного сп'яніння чи дії наркотиків тощо). На цьому акцентує увагу ФСС із ТВП у листі від 28.05.2015 р. № 5.2-32-913.

Також наголошується: якщо первинний листок непрацездатності було втрачено,застрахованій особі необхідно звернутися з довідкою з місця роботи про те, що за період тимчасової непрацездатності виплата допомоги у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю не здійснювалась, до лікувального закладу, який його видавав, щодо видачі дубліката.

 Якщо первинний листок непрацездатності чи його дублікат буде надано роботодавцю для оплати, перші 5 днів тимчасової непрацездатності рахуються із першого дня захворювання застрахованої особи.

Джерело: http://www.interbuh.com.ua/ru/documen...

 

Комментарии к материалу

Лучшие материалы