1. Уповноваженому радою органом визначити майно, що пропонується до списання (далі – майно)

2. Уповноважений радою орган утворює комісію зі списання майна (далі – Комісія)

3. Комісія проводить інвентаризацію майна та складає акт за її результатами

4. Комісія визначає можливість використання окремих вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів об’єкта, що підлягає списанню

5. Комісія складає акт списання майна, а балансоутримувач збирає пакет документів,
потрібних для отримання дозволу на списання майна

6. Передати уповноваженому радою органом затверджені протоколом засідання Комісії
акт інвентаризації, акт на списання майна та акт технічного стану

7. Уповноваженний радою орган звертається до відповідного ОМС
щодо надання згоди на списання майна

8. Відповідними ОМС ухвалюється рішення про надання згоди на списання майна

  1. Балансоутримувач розбирає та списує майно

9. Балансоутримувач майна відображає у бухгобліку проведення відповідних
господарських операцій щодо списання майна

10. Отримані внаслідок списання майна придатні для експлуатації основні засоби оприбутковуються балансоутримувачем
із відображенням у бухобліку запасів основних засобів

11. Непридатні для використання вузли, деталі, матеріали та агрегати
оприбутковуються як вторинна сировина (брухт тощо)

12. Контроль ОМС за використанням коштів, отриманих унаслідок списання комунального майна