Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Наказ про проведення рекламної акції

03.02.2021 2252 0 0

Законодавством не встановлено форми документів, що підтверджують факт проведення підприємством рекламних і маркетингових заходів. Тому кожне підприємство розробляє такі документи самостійно, ураховуючи специфіку продукції, фінансові можливості, кон’юнктуру ринку, а також вимоги бухгалтерського та податкового законодавства.

Витрати на рекламу та маркетинг відображаються в обліку як витрати на збут. Для їхнього обґрунтування рекомендуємо оформити:

  • наказ;
  • програму заходів, у якій відображаються порядок та умови їх проведення;
  • кошторис витрат;
  • первинні документи, що підтверджують фактичні витрати;
  • звіт після завершення заходу.

Важливо! Якщо рекламні кампанії проводяться досить регулярно, то має сенс розробити відповідне Положення про проведення рекламних акцій (далі – Положення).

Наведемо кілька прикладів складання наказів про проведення рекламних заходів.


Приклади складання

Зразок 1

Товариство з обмеженою відповідальністю «Подіум»

Наказ № 315

14.01.21 р.

м. Дніпро

Про проведення рекламної акції

З метою залучення більш широкого кола покупців, розширення ринків збуту і розповсюдження інформації про товари, які пропонуються ТОВ «Черевичок», НАКАЗУЮ:

1. Керівникам усіх магазинів, які є структурними підрозділами ТОВ «Подіум», забезпечити проведення з 01.02.21 р. по 15.02.21 р. рекламної акції «Ціни тануть» (далі – акція). Під час організації та проведення акції керуватися вимогами цього наказу, а також нормами чинного законодавства України, у тому числі Закону від 01.12.05 р. № 3161-IV «Про внесення змін до Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон № 3161).

2. Акцію проводити на таких умовах:

2.1. Суть акції:

  • на одяг зимового асортименту (артикули 1102–15150) установити знижку в розмірі 20 % від діючої ціни;
  • на аксесуари (артикули 2215–2249) установити знижку в розмірі 40 % від діючої ціни.

2.2. Період проведення акції:

  • дата початку – 1 лютого 2021 року;
  • дата закінчення – 15 лютого 2021 року.

2.3. Місце проведення акції: фірмові магазини, розташовані за адресами: м Дніпро, вул. Тепла, 1 (магазин № 1); вул. Київська, 3 (магазин № 2), вул. Весняна, 9 (магазин № 3); м. Київ, вул. Осіння, 10 (магазин № 4).

2.4. Обмін і повернення товару: на товар, придбаний під час акції, поширюються норми Закону № 3161, у тому числі щодо обміну та повернення товарів неналежної якості.

2.5. Організатор має право в односторонньому порядку доповнити чи змінити умови акції.

2.6. Організатор не несе відповідальності за дії органів державної влади та інші незалежні від нього обставини, які можуть унеможливити виконання умов акції, у тому числі в разі настання форс-мажорних обставин.

3. Маркетологам розробити і передати не пізніше 18.01.21 р. завідувачам відповідних магазинів на затвердження кошторис витрат на повідомлення покупців про проведення акції.

3.1. Повідомляти потенційних покупців про проведення акції та її умови шляхом розміщення не пізніше 18.01.21 р.:

  • рекламних плакатів у всіх магазинах ТОВ «Подіум», що беруть участь в акції. Відповідальна особа – маркетолог відповідного магазину;
  • на сайті ТОВ «Подіум». Відповідальна особа – адміністратор сайту Кіяшко М. І.

4. Дизайнеру Лузан Н. В. до 18.01.21 р. виготовити макет рекламних листівок.

5. Відповідальним особам, а саме завідувачам магазинів Дуднику О. С., Литвиновій О. Р., Захаровій І. О., Павленко С. С., подати до 22.02.21 р. генеральному директору ТОВ «Подіум» звіт про підсумки проведення акції.

Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Генеральний директор ТОВ «Подіум»    (підпис)    О. І. Васильєв

З наказом ознайомлені:

завідувач магазину № 1     (підпис)     О. С. Дудник

завідуюча магазином № 2    (підпис)    О. Р. Литвинова

завідуюча магазином № 3    (підпис)    І. О. Захарова

завідуюча магазином № 4    (підпис)     С. С. Павленко

дизайнер ТОВ «Подіум»     (підпис)     Н. В. Лузан

Зразок 2

Товариство з обмеженою відповідальністю «Вітамінка»

Наказ № 3-Р

15.01.21 р.

м. Дніпро

Про проведення рекламної акції

З метою залучення якомога ширшого кола покупців, розширення ринків збуту і розповсюдження інформації про продукцію, яка виробляється ТОВ «Вітамінка», НАКАЗУЮ:

1. Начальнику відділу маркетингу ТОВ «Вітамінка» Шкіль О. А.:

1.1. Забезпечити проведення з 01.02.21 р. по 31.03.21 р. рекламної акції «Відправь СМС із кодом під кришкою і візьми участь у розіграші» (далі – акція) на умовах, визначених цим наказом та порядком проведення акції, який наведено в додатку 1 до цього наказу.

1.2. Визначити і затвердити осіб, відповідальних за проведення акції, подання звіту про неї і фактичні витрати.

1.3. Під час організації та проведення акції керуватися вимогами цього наказу та іншими розпорядчими документами ТОВ «Вітамінка», які визначають умови і порядок проведення акції, а також нормами чинного законодавства України, зокрема Закону від 01.12.05 р. № 3161-IV.

2. Особам, які призначені відповідальними за акцію згідно з п. 1.2 цього наказу, розробити і передати керівникові фінансової служби на затвердження кошторис витрат на повідомлення покупців про проведення акції не пізніше 15.01.21 р. Способи повідомлення наведено в п. 5 Порядку проведення акції.

3. Затвердити Порядок проведення акції за формою додатка 1 до цього наказу.

4. Затвердити Порядок визначення переможця за підсумками акції за формою додатка 2 до цього наказу.

5. Відповідальним особам подати директору ТОВ «Вітамінка» звіт про підсумки проведеної акції до 09.04.21 р.

Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор ТОВ «Вітамінка» (підпис) О. А. Шкіль

Зразок 3

Додаток 1 до наказу від 15.01.21 р. № 3-Р

Порядок проведення акції

1. Організатор акції.

1.1. Організатором акції є ТОВ «Вітамінка», код ЄДРПОУ 43434343, юридична адреса: 01111, м. Зеленогорськ, вул. Весняна, 32.

2. Період проведення акції.

2.1. Дата початку – 1 лютого 2021 року.

2.2. Дата закінчення – 31 березня 2021 року.

3. Територія проведення акції.

3.1. Усі торгові точки України, де реалізується продукція ТОВ «Вітамінка».

4. Суть акції та умови участі в ній.

4.1. До участі в акції запрошуються споживачі продукції ТОВ «Вітамінка». Брати участь в акції можна необмежену кількість разів.

4.2. На час проведення акції весь асортимент товарів, який пропонується для продажу ТОВ «Вітамінка», реалізується зі знижкою 10 % (соки) і 15 % (безалкогольні напої) усім покупцям без будь-яких додаткових умов.

4.3. Усі покупці, які в період проведення акції придбають товар ТОВ «Вітамінка» і відправлять СМС зі спеціальним кодом, який нанесений на внутрішній бік кришки, на номер телефону, вказаний на етикетці або упаковці, беруть участь у розіграші подарунків:

  • ноутбук Lenovo – 1 шт.;
  • смартфон VIVO 1915 – 2 шт.;
  • футболки з логотипом виробника (ТОВ «Вітамінка») – 5 шт.

4.4. Умови та порядок визначення переможця наведено в додатку 2 до наказу.

5. Порядок повідомлення про проведення акції.

5.1. З метою повідомлення потенційних покупців про проведення акції та її умови не пізніше 25.01.21 р. розмістити оголошення:

  • на веб-сайті ТОВ «Вітамінка». Відповідальні виконавці – дизайнер Ліхіна Л. І., програміст Кирилов С. А.;
  • в рекламних проспектах магазинів, де продається продукція ТОВ «Вітамінка». Відповідальний за створення макета – дизайнер Ліхіна Л. І.;
  • на етикетках і упаковці продукції ТОВ «Вітамінка», яка бере участь в акції. Відповідальний за створення макета – дизайнер Ліхіна Л. І.

6. Інші умови.

6.1. Організатор має право в односторонньому порядку доповнити чи змінити Порядок проведення акції.

6.2. Організатор не несе відповідальності за дії органів державної влади та інші незалежні від нього обставини, які можуть унеможливити виконання умов акції, у тому числі в разі настання форс-мажору.

6.3. Своєю участю в акції всі її учасники підтверджують згоду:

  • з усіма викладеними умовами акції, а також зобов’язуються їх виконувати;
  • на можливе використання організатором без будь-якої винагороди їх прізвищ, імен та по батькові, а також на проведення фото- і/або відеозйомки з їх участю в рамках акції;
  • на використання їхніх фотографій організатором без будь-якої винагороди на сайті організатора, в будь-яких друкованих виданнях, аудіо- та відеоматеріалах, які стосуються акції, з рекламною метою, а також способом і методами, які не суперечать чинному законодавству України.

6.4. У разі виникнення ситуацій або спірних питань, які допускають неоднозначне тлумачення цього Порядку, остаточне рішення приймається організатором.

<...>

Зразок 4

Додаток 2 до наказу від 15.01.21 р. № 3-Р

Порядок визначення переможця за підсумками акції

1. Визначити переможця за підсумками акції 3 квітня 2021 року.

2. Власники подарунків визначаються шляхом випадкового відбору (із застосуванням сервісу random.org) усіх присутніх учасників акції.

3. Для визначення переможця за кожним подарунком окремо проводиться відеофіксація, яка розміщується у вільному доступі на офіційному сайті ТОВ «Вітамінка».

4. Учасник акції не може передавати свої права, пов’язані з участю в розіграші, третім особам або поступатися цими правами.

5. Переможцю вручається подарунок особисто або надсилається за зазначеною ним адресою.

<...>


Зразки для завантаження

Накази про проведення рекламних акцій_Зразок1.docx
Завантажити
Накази про проведення рекламних акцій_Зразок2.docx
Завантажити
Накази про проведення рекламних акцій_Зразок3.docx
Завантажити
Накази про проведення рекламних акцій_Зразок4.docx
Завантажити

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Зразки»

Усі зразки в одному місці та завжди під рукою

1200 грн. / рік

Купити