Спрощення трудових відносин для малого і середнього бізнесу: законодавчі новації
Що змінилося? Верховна Рада вкотре вирішила оновити норми трудового законодавства. Зміни внесені з метою спростити процедуру оформлення трудових відносин із працівниками для роботодавців – суб’єктів малого і середнього підприємництва.
Про що стаття? Ми розглянемо, у чому полягає спрощення, кого воно стосується, чи обов’язково застосовувати ці новації всім роботодавцям і які саме документи потрібно переоформити. А також відповімо на запитання, що виникають у роботодавців, і проаналізуємо доцільність застосування зазначених новацій на практиці.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року